[i553]                                                DE LA VIL
Lieutenant desd, s" Prevost des Marchans et Esche­vins, Commis Greffier en ceste partye par led. Con­seil. De laquelle requeste et provision sur ce inter­venue les teneurs ensuivent.
E DE PARIS.                                                    203
declarations des cens et rentes deues sur les maisons, places, jardins et maraiz de Iad. ville et faulxbourgs et pour les rachaptz d'icelles rentes, oùgislgrandes diligences et executions : à quoy led. suppliant a faict de sa part son plain et entier debvoir pour le service du Roy et de lad. Ville, ce qu'il ne pourroit plus bonnement continuer sans luy bailler quelque ayde et support, attendu que tous ses clercs sont occupez au service dud. Sgr et de lad. Ville pour affaires extraordinaires, où ilz ne peuvent fournir;
k Ce consideré, il vous plaise permettre aud. suppliant de resigner sond, office de Clercq et de Greffier de lad. Ville à la survivance de luy et Re­gnault Bachelier, son fdz, licencié es loix, natif de Paris, sans ce que, pourlamortdupremiermourant l'on puisse dire et declarer led. office eslre vaccant ne impetrable en aucune maniere; cn quoy faisant ce sera un grand bien pour lad. Ville, par cc que led. suppliant pourra faire sond, filz de jeunesse et dc longue main pour le service du Roy, de lad. Ville el chose publicque: qui pourra servir et porter fruit pour l'advenir.
k Et vous ferez bien, n
Après lecture faite en lad. Assemblée de lad. re­queste par me Augustin de Thou, advocat en Parle­ment et Lieutenant de la Prevoste des Marchans et Eschevinage de lad. Ville, Commis Greffier en ceste matiere, par toute la Compagnée assistans en icelle où estoient :
nous, Christofle de Thou, Prevost des Marchans susd. ;
monsr 111e Guy Lormier, greffier d'Auvergne, sire Robert Des Prez, sire Thomas Le Lorrain et sire Jehan de Breda : Eschevins de lad. Ville;
pour Conseillers d'icelle Ville : monsr me Pierre Violle, conseiller du Roy en sa court de Parlement et es requestes d u Palais, sr d'Athis ; mons' mc Adrian du Drac, aussy conseiller dud. Sr en sa Court de Parlement; monsr me Martin de Bragelongne, aussy conseiller dud. sr et lieutenant particulier en la Prevosté de Paris; monsr m° Jacques Paillard, sei­gneur de Jumeauville; monsr itf Thomas de Brage­longne, et monsr me Anthoine Le Coinlte, aussy conseiller dud. Ssr ou Chastelet de Paris; mons1' me Claude Guyot, seigneur de Charmeau, aussy con­seiller dud. S-r et ni0 ordinaire dc ses Comptes;sires Guillaume Larcher, Denis Berthelemy, Jehan Croc-
(A. fol. 60 r°; B fol. aoo r°.)
Lettres de survivance de l'office de Greffier de la Ville'1'.
"A tous ceulx qui ces presentes lettres verront, Christofle de Thou, seigneur de Boneul en France, de Stains, Hemery, Cely, du Boys Baudoin et de Cha-ranton Sainct Maurice, conseiller, notaire et secre­taire du Roy, advocat en Parlement, Prevost des Mar­chans; et les Eschevins de la Ville de Paris: salut.
"Savoir faisons que en Assemblée, le jour d'huy faicte en l'Hostel de la Ville de Paris, de mess™ les Prevost des Marchans, Eschevins, Conseillers, Quar­teniers et deux notables bourgeoys de chascun quar­tier de lad. Ville, assemblez en Assemblée generalle pour procedder à l'eslection de deux Eschevins nou-veaulx au lieu de ceulx qui avoient faict leur temps; et avant que procedder a lad. eslection, me Regnault Bachelier, Clerc et Greffier de lad. Ville, a presenté à toute lad. Compagnée assemblée, la requeste dont la teneur ensuyt :
« A Mess", les Prevost des Marchans, Eschevins, Con­seillers, Quarteniers et bourgeoisde la Ville de Paris.
« Supplie humblement Regnault Bachelier, Clercq el Greffier de lad. Ville, comme vous, Messeigneurs, avez peu veoir et congnoistre que depuis que le­dict suppliant a esté par vous esleu et receu aud. office, le debvoir en quoy il s'est mis et employé pour l'exercice dud. office en personne où il n'a eu cesse ne repoz, soit jour, matin et soir, tant au moien de l'émotion de guerre qui a esté en son commencement, guet de nuit et garde des portes de lad. ville; et depuis pour la levée des grans sommes de deniers qui ont esté levez en icelle ville pour les grans et urgens affaires du Roy; et encores seroit depuis sur­venu la fortiffication de lad. ville ordonnée par le Roy dont l'execution a esté ct est fort pénible, Cai­ne se pourroient recouvrer lesd, deniers de lad. fortiffication sans grandes expeditions, mandemens et contrainltes; aussy qu'il est intervenu à lad. Ville une commission du Roy pour les réceptions des
O Rubrique du Registre A.
26.